czwartek, 29 maja 2014

Będzie rozdział!

Hej, nadal nie mam komputera... Może na wakacje będę miała :) oby... Ale mam dla was dobrą wiadomość niniejszym dzisiaj będzie rozdział nie wiem jeszcze czy po południu czy w nocy ale postaram się go dodać. Ściągnęłam sobie na telefon jakąś apkę i jeżeli wszystko dobrze pójdzie to będę dodawać rozdziały przez telefon, co wiąże się z podwójną robotą bo nie lubię pisać takich rzeczy na telefonie, co się nie robi dla was, a poza tym to trochę mi glupio bo ostatnio obiecałam wam rozdział ia nie dotrzymałam słowa za co was strasznie, ale to strasznie przepraszam. Także już wszystko wiecie jeżeli ta apka się sprawdzi to rozdziały będą regularnie co tydzień :)
Do później i dziękuję za to ze jesteście;*

7 komentarzy:

  1. Gdzie ten rozdział lipiec już! !!!!!! !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy rozdział ?!?!! 2 Miesiące temu miał być!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po co dajesz takie informacje, ze w ten sam dzien dodasz rozdzial jak przez dwa miesiace nie dodajesz ?!?!!

    OdpowiedzUsuń