sobota, 8 listopada 2014

Jestem Zuzka

Cześć Jestem Zuzka J
Zostałam poproszona przez poprzednią autorkę do kontynuowania tego bloga.  Mam nadzieje że będziecie zadowoleni z tego co będę pisała w rozdziałach. Razem z Meggie postanowiłyśmy, że pod spodem umieszczę list od niej żeby po prostu nie zaśmiecać bloga niepotrzebnymi, dodatkowymi postami.


Witajcie kochani.
Strasznie was przepraszam za to wszystko. Prawda jest taka, że teraz kiedy mam już naprawiony komputer  to po prostu nie mam czasu na prowadzenie tego opowiadania. Poprosiłam Zuzkę, ponieważ kiedy rozmawiałyśmy jakiś czas temu wspominała o tym, że chciałaby spróbować napisać jakieś opowiadanie. Po kilku nieprzespanych nocy doszłam do wniosku, że przecież mogłaby przejąć moje obydwa opowiadania. Oczywiście na początku miała wątpliwości czy da sobie radę i w ogóle ale namówiłam ją. Dlatego chciałabym żebyście dobrze ją przyjęli. Mam nadzieję że przez moje zaniedbanie nie opuściliście opowiadania i będzie miał kto czytać rozdziały ZuzkI. Nigdy nie zapomnę wszystkich waszych komentarzy i chwil spędzonych przy pisaniu rozdziałów. Przepraszam Was jeszcze raz.
Meggie
Rozdział pojawi się jutro wieczorem.
Jeżeli macie do mnie jakieś pytania lub chcecie o żeby was informować to zapraszam:

https://twitter.com/JestemZuzka
ask.fm/JestemZuzka548

Mile widziane wasze pomysły na rozdziały !

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że to opowiadanie będzie pisane dalej :) Czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://justin-bieber-emily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzyj na bloga w pełni poswięconemu Justinowi: http://believe-in-lovee.bloblo.pl/, przeczytaj, skomentuj, zakochaj się i chciej więcej!

    Ściskam mocno,
    believe-in-lovee

    OdpowiedzUsuń