czwartek, 6 marca 2014

Halo... Jest tam ktoś jeszcze?


Cześć.
Strasznie was przepraszam, ale rozdział pojawi się dopiero prawdopodobnie pod koniec przyszłego tygodnia. Mój laptop został zepsuty (uroki młodszego rodzeństwa) i obawiam się że dysk zostanie sformatowany :/ a za tym idzie utrata wszystkich rozdziałów zarówno dodanych już jak i jeszcze nie opublikowanych. Strasznie was przepraszam. Wcześniej nie miałam kasy na naprawę a teraz kiedy już dałam do naprawy okazuję się że nic mi nie zostanie... Czekacie na rozdział już tak długo... Sama czytam opowiadania wiem więc jak to jest kiedy autorka dodaje rozdziały w dużych odstępach 

czasowych, ale mam nadzieję że jeżeli podoba wam się moje opowiadanie to poczekacie, a jak nie to strasznie mi przykro że was zawiodłam :( 




Love you much ;*

12 komentarzy:

  1. Czekam i prosze o info gdy sie pojawi- tt:@BelieveInYouJB i ask:horseloverx3

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać :)
    + zapraszam na swojego bloga :)
    http://life-is-just-one-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy rozdzial ???

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetna historia. Warto czekać!! :D
    @TheKlaudiaK

    PS: A kiedy dodasz rozdział??

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy, czekamy, czekamy.. i nie ma ;c
    I mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? Nie jesteśmy robotami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :D kiedy następny ??

    OdpowiedzUsuń